It’s that kind of day

IMG_7401IMG_7406 copyIMG_7440IMG_7407

IMG_7437

IMG_7442 copyFor et drittvær det er i London i dag! Det regner og blåser som bare rakkern! Paraply er det jo bare å glemme i denne vinden, og når jeg ikke har noen regnjakke her, så får det bare bli krøllete hår og våte skjerf. Jeg hadde time kl 9 i dag tidlig i PR, og vi var 9 stk som møtte opp (av sånn 25 stk). Motivert gjeng sa du? Men da fikk vi hvertfall snakket en del med læreren om innleveringene vi har snart, og det trengtes! Etter timen løp jeg bort og kjøpte meg en kaffe, med frykten i øynene for at jeg skulle sovne på veien eller tuben – for makan til trøtthet skal du lete lenge etter 🙂

I dag tidlig skulle vi endelig få en mann hit til leiligheten (rettelse: han skulle egentlig kommet i går) for å fikse døren vår, vinduene, rommet til Elise og noe annet småtteri, men han dukket selvfølgelig ikke opp. Engelskmenn…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar