Graduation weekend

I helgen var det graduation i London. Det var helt fantastisk og jeg sitter igjen med så gode minner. Da jeg startet på Middlesex for 3 år siden, var dette en av de tingene jeg gledet meg til fra starten av. Det å kunne fullføre 3 års skolegang på universitetet i ekte «Harry Potter» stil, er noe jeg aldri kommer til å glemme.

Familien dro ned torsdag morgen, hvor vi hadde en helt fantastisk dag med shopping og middag på Gaucho. Fredag morgen tok vi taxi opp til skolen hvor alt var rigget til og vi løp fra bygning til bygning for å hente papirer og klær. Vi ble vist veien til plassene våre og seremonien var i gang. Det hele var veldig tradisjonsrikt med taler fra rektor og diverse andre på skolen, og det var like før tårene kom da jeg innså at jeg faktisk er ferdig i London. Etter seremonien og «vitnemålsutdelingen» var det mingling med litt drikke i glasset, etterfulgt av poseringer foran haugevis av kameraer.

På kvelden spiste vi graduation dinner på Hakkasan og det var som alltid god mat og god stemning. Som vanlig tok jeg hundrevis av bilder, men her har dere hvertfall en smakebit av helgen!

IMG_9322 IMG_9344 IMG_9345 IMG_9347 IMG_9358 IMG_9372 IMG_9377 IMG_9391 IMG_9403 IMG_9415 IMG_9425IMG_1745

IMG_1747

IMG_1749

IMG_1751

IMG_1754

IMG_1758

IMG_1759

IMG_1782

IMG_8864

IMG_8879

IMG_8923

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

