KOKO

IMG_7369 copy IMG_7372 copyUntitled-5 IMG_7374 copy IMG_7375 copyNoen bilder fra vorset og konserten på fredag. Det var veldig gøy, og Mikhael Paskalev imponerte stort! Heldigvis var jeg flink nok til å dra hjem tidlig, så jeg slapp å være så trøtt og sliten lørdag morgen. Uheldigvis var motivasjonen så langt nede i går som den kunne vært, så jeg fikk selvfølgelig ikke skrevet så mye som jeg burde, noe jeg virkelig blir straffet for i dag… Men men, det går alltid til slutt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til KOKO

  1. Kine sier:

    Heldig, Mikhael Paskalev er fantastisk! Må man bestille billett på forhånd dersom man skal på KOKO og det er noen som opptrer? Og hva annses som gyldig leg. der? 🙂

    • Det kommer litt ann på hvem som spiller, som regel må man bestille billetter på forhånd tror jeg! Kommer litt ann på om det blir utsolgt eller ikke. Hvis det ikke er utsolgt kan man sikkert kjøpe i døren, men det blir sikkert dyrere. Jeg tror du må ha førerkort eller ID card der (eller pass), de vanlige norske bankkortene tror jeg ikke funker. Må innrømme at jeg ikke er 100% sikker, for jeg bruker alltid førerkortet 🙂

Legg igjen en kommentar

