London tips: Dishoom

Nå har jeg ikke vært på så veldig mange indiske restauranter i London, så jeg har ikke så veldig mye å sammenligne med, men jeg kan hvertfall anbefale Dishoom. Det er helt fantastisk mat, og god stemning. Det eneste negative er at det ikke går ann å bestille bord, så det hender man må stå en stund i kø. Sist gang jeg var der måtte vi stå nesten 1 time i kø (det var fredag kveld), men det er verdt det! Vi spiser som regel Tikka Masala, og første gangen var det ingen som fortalte oss at vi måtte bestille saus ved siden av, så vi endte opp med bare kjøtt og ris, så husk at saus må man bestille ekstra! Vi var på den som ligger ved Covent Garden, men den finnes også i Shoreditch.

IMG_9649 IMG_9651 IMG_9654 IMG_9655 IMG_9656
Pris: Rundt 15 – 20 pund hvis jeg ikke husker helt feil (uten drikke).
Adresse: 12 Upper St Martin’s Lane, WC2H 9FB (Covent Garden) & 7 Boundary Street, E2 7JE (Shoreditch)
Hjemmeside: HER

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

