Sankthans 2014

Hvert år rundt sankthans har vi som tradisjon og være på hytta mi i Fredrikstad, så i helgen som var samlet 6 jenter seg med god drikke, mat, (nesten sol), båt og VG lista på tven. Vi hadde en fantastisk helg og gleder oss allerede til neste år.

IMG_8768 copyIMG_8748 copyIMG_8753 copyIMG_8776 copyIMG_8783 copyIMG_8833 copy

Når det kommer til denne bloggen ble den jo til da jeg var student i London for å oppdatere dere om livet som student der. Og nå som jeg ikke er student der lenger, er jeg litt usikker på om jeg skal fortsette bloggen eller ikke. Jeg syns det var utrolig gøy å skrive og vise dere bilder fra London, og jeg føler egentlig ikke at jeg har like mye motivasjon her hjemme i Norge. Men jeg tror ikke jeg vil gi helt slipp enda, for jeg har fortsatt en del innlegg igjen fra London som jeg kommer til å publisere. Så ja, vi skrives sikkert snart igjen 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sankthans 2014

  1. Ida sier:

    Lurte på en ting. Hva skal du nå etter sommeren. Jobbe? 🙂

    • Jeg skal snart begynne å søke på jobber ja. I sommer jobber jeg i klesbutikken til moren min, og når høsten kommer håper jeg at jeg har funnet meg en jobb i et magasin eller i en avis 🙂

      • Ida sier:

        Så spennende! Selv flytter jeg til UK i September og gleder meg stor til livet som student! Noen tips til og spare penger som student i England?

Legg igjen en kommentar

