London tips: Tsunami

Etter 3 år i London fant jeg endelig en helt fantastisk sushi restaurant. Bare 3 år for sent.. Dette ble det siste restaurantbesøket vi hadde før vi flyttet hjem, og jeg var så fornøyd. Det er faktisk den beste sushien jeg kan huske jeg har smakt, i hvert fall på mange år! Vi spiste kun sushi og delte på alt sammen, sånn at vi fikk smakt på litt av hvert. Men jeg tror de har veldig god mat utenom sushi også. Det så i hvert fall sånn ut da vi spionerte på hva de rundt oss bestilte. Det finnes 2 Tsunami restauranter i London, en i West End og en i Clapham. Vi var på den i West End.

IMG_8742IMG_8729IMG_8737IMG_8733IMG_8740IMG_8731IMG_8741

Nærmeste tubestasjon: Tottenham Court Road eller Oxford Circus.
Pris: Varierer veldig, men vi endte opp på rundt 30 pund hver, inkludert 2 flasker vin.
Addresse: 93 Charlotte Street, W1T 4PY
Hjemmeside: HER.  

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

