Inspiring words

quotesHei dere, jeg er litt borte fra bloggen i disse dager fordi jeg er i siste innspurt på bachelor oppgaven. Og det er så mange kloke ord som skal skrives at jeg snart blir helt gæren. Foreløpig går det veldig greit, med tanke på at jeg ikke har fått NOE hjelp av veiledern min. Hun svarte meg sjeldent på mail når jeg ville avtale møte og når jeg endelig fikk ordentlig svar var det for sent… Er det mulig? Heldigvis har jeg en fantastisk snill roomie som har fått god veiledning av hennes supervisor, så hun hjelper meg masse 🙂 Heldigvis fikk jeg levert de to siste essayene i går, så nå er det bare rundt 600 ord igjen som skal skrives på bachelor oppgaven før den skal leveres på mandag. DA skal vi ut og drikke øl og NYTE at vi er ferdig med alle oppgaver og ferdige på Middlesex. Uheldigvis har jeg mistet litt motivasjon nå, så slengte med noen inspirerende quotes som kanskje kan få igang motivasjonen i meg. Er jo lov å håpe… Uansett, håper dere har en fin start på mai og kanskje noen av dere også er i eksamensperioden nå eller skriver bachelor oppgave som meg?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Inspiring words

  1. Jannelb sier:

    Elsker innlegget!

Legg igjen en kommentar

