Påsken 2014

Untitled-1DCIM100GOPRODCIM100GOPRObilde 2IMG_8130IMG_1503En litt forsinket oppdatering fra påskeferien min. Jeg var hjemme i 2 uker, og mesteparten av ferien var det ikke så mye fritid for min del, for jeg måtte jobbe med alle oppgavene som skal leveres pluss at jeg fikk noen vakter på jobben. MEN litt klarte jeg jo selvfølgelig å kose meg, for det er jo viktig det å! Søndag til mandag var Marte, Line og jeg på hytta i Fredrikstad og feiret bursdagen til mamma og slikket sol som bare det. Var jo rene sommerstemningen, og det var ett stykk solbrent jente som satt seg på flyet tilbake til London i går (tirsdag). Nå er jeg på plass i London igjen og skippertaket er i gang for å få alle essayene ferdig og ikke minst bachelor oppgaven. Den skal leveres om halvannen uke og da er jeg FERDIG. Rart.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

