My weekend

bilde 1Det har vært en helt fantastisk start på ferien! Fredag var det bursdagsfeiring for noen kompisser på Skansen, og vors med herlige jenter før det! Lørdag var en ganske travel dag som endte med Nico&Vinz konsert på Parkteateret. Før det var jeg innom Thea, som skulle feire bursdagen sin, og siden jeg dessverre ikke kunne være med på feiringen, så stakk jeg innom med gave og fikk cupcakes og litt musserende i glasset før jeg skulle videre på vors hos Helene. Konserten var UTROLIG bra, og jeg syns det er synd gutta flytter til USA, for jeg vil på konsert heeeele tiden! Men vi får vel være litt snille og dele på de da… Etter konserten var det afterparty på Mona Lisa, og det var en trøtt og sliten jente som tok siste buss hjem og sovnet sekundet hodet traff puten.

Untitled-1bilde 4bilde 5

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

