Siden sist

Untitled-1Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, men det har skjedd så mye siden sist! Mamma og pappa kom til London fredag morgen og vi hadde en helt fantastisk helg. Det begynte med at vi gikk fra hotellet de bodde på og bort til Oxford Street og Regent Street, her ble det litt shopping og en kjempe god lunsj på den ene italienske restauranten, Piccolino, i Heddon Street. Hvor vi senere hadde en enda mer fantastisk middag på Hakkasan. Lørdag var det slutt på shoppingen, så vi tok turen til Notting Hill og til Portobello Market, hvor vi ikke ble lenge for det var så alt for mange mennesker! Og det kan man faktisk bli ganske gæren av… Men vi fikk gått litt rundt i område og kikket litt for det er så utrolig koselig der. Da det var tid for lunsj dro vi til Covent Garden og til Brasserie Blanc hvor Elise også tok turen og vi satt i flere timer og koste oss. På kvelden endte vi opp på Scott’s, en restaurant som var rett ved hotellet og spiste sjømat og drakk god hvitvin. En flott avslutning på helgen! Da søndag morgen kom og de skulle dra, bestemte jeg meg for at jeg skulle booke om flybilletten min. Haha, jeg skulle egentlig dra på torsdag, men i dag tidlig fikk jeg drasset med meg den altfor tunge kofforten min til Heathrow og nå sitter jeg hjemme i Oslo og tok en litt for tidlig påskeferie🙂 Disse 2 ukene jeg er hjemme skal gå til skriving av essays og bachelor oppgave, for nå er det under 4 uker til alt skal leveres og til jeg er ferdig på Middlesex!!

Det ble litt dårlig bilder fra helgen siden minnekortet mitt tydligvis har blitt ødelagt iløpet av helgen, så jeg mistet alle bildene! Utrolig trist, men hadde et fåtall på mobilen, så det får gå for denne gang.

IMG_8035

IMG_8039

IMG_8044

IMG_8048

IMG_8055

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

