Zaralove

zara1zara2

Den butikken jeg definitivt handler mest på i London er Zara! Jeg tror faktisk nesten halve garderoben min er fra Zara (andre halvparten fra Gunilla), for jeg får aldri nok. Jeg kan sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært inne på Zara og IKKE kommet ut igjen med noe. Og når jeg ser på disse vårklærne KLØR det i fingrene etter å komme seg ned til en av de hundre Zara butikkene som finnes her. Dessverre syns jeg ikke Zara butikkene i Norge er i nærheten av de som er her i London, så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre når jeg flytter tilbake…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Zaralove

  1. Kristin sier:

    zara har såå mye fint! gleder meg til det kommer her i stavanger🙂

Legg igjen en kommentar

