God morgen!

IMG_7718 Untitled-1 kopi 12God morgen dere! Halvveis i uken og jeg kunne ikke vært noe mer happy for det, for jeg får besøk av mamma og pappa på fredag! Det gleder jeg meg så utrolig mye til, og bare ta fri en helg uten å tenke på skole. Men før den tid skal jeg opp på skolen for å ha tutorial med PR lærern min nå snart, og så rett hjem og skrive ferdig Writing the City essayet som skal være ferdig neste uke, og da har jeg bare 3 essays og bacheloroppgaven igjen wohoo. Heldigvis har jeg møte med Writing the City lærern i morgen, og det tror jeg trengs nå, for jeg blir bare mer og mer forvirret jo mer og mer ferdig jeg blir med det. Haha dette ble veldig rotete skrevet, men jeg satt oppe og skrev til halv 4 i natt, så er litt sånn tåkete oppi hodet nå…

Og forresten, tusen takk til dere som har gått inn og tatt spørreundersøkelsen min, det setter jeg stor pris på! Hvis du enda ikke har gjort det, sååå bare trykk på linken 🙂
>>   https://docs.google.com/forms/d/1WeWzcThAgJu_xpkR_yQ390NJt_WKa52mEQAFRkNCHLE/viewform   <<

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

