Hvem er denne jenta?

5. oktober 1991 ble jeg født på Ullevål sykehus i Oslo. 1 måned for tidlig. Og fra den dagen av gikk det kun oppover. Til jeg en dag i 1996 ble alvorlig syk. Jeg husker lite av det, men bestefar var alltid flink til å filme, og bilder ble det heller ikke få av. Jeg vet egentlig veldig lite om denne perioden siden jeg rett og slett har fortrengt det opp igjennom årene, men arrene på kroppen er der og jeg er blitt kort og greit fortalt at kroppen min sluttet å produsere blod. Så da kan man jo skjønne at det ikke lovet helt godt.

Men 18 år etter sitter jeg her og er like frisk som en fisk. I mellomtiden har jeg benyttet mine barneår på Prinsdal barneskole og deretter Hauketo Ungdomsskole. Da valget etter hvert sto mellom diverse videregående skoler, falt valget til slutt på privatskole, nærmere bestemt på Oslo Private Gymnasium (OPG). Dette var 3 helt herlige år, og det var også her jeg bestemte meg for at livet videre skulle handle om media og da spesielt å utdanne meg i London. Så nå sitter jeg her i London og studerer Magazine Publishing på Middlesex University.

Når jeg ikke er i London, men besøker de hjemme i Norge jobber jeg i moren min og hennes gode veninne Anniken sin klesbutikk, Gunilla. Siden jeg ikke jobber når jeg er i London, er jeg veldig takknemlig og glad for at jeg har en jobb jeg bare kan komme og gå til når jeg er hjemme og trenger det.

Denne bloggen ble startet da jeg fikk alt for mye fritid det første året i London og hadde så mye bilder og ord jeg ville dele. Dette er et sted hvor jeg kan oppdatere venner og bekjente hjemme, og bare være meg selv.

– Martine

IMG_4879IMG_6833

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hvem er denne jenta?

  1. Eirin sier:

    Hei! Jeg legger sjeldent igjen kommentarer på blogger, (til tross for at jeg leser ganske mange) men nå skal jeg gjøre et unntak. Fant bloggen din rett og slett via å google «student, london, blogg», med hensikten til å finne en blogg nettopp som din. Er nemlig midt i søknadsprosessen til London gjennom Across the pond, og har søkt tre universiteter i London og to ellers i England. Derfor er jeg veldig spent på en studenthverdagen i storbyen, noe jeg føler jeg får grei innsikt i ved å stikke innom din blogg. Du er kjempeflink både til å ta bilder og å skrive! Fortsett med det🙂 Og lykke til med bacheloroppgaven! Hilsen Eirin

Legg igjen en kommentar

