Grey

IMG_7848 Untitled-11 copyIMG_7863 copy I dag beskriver overskriften en del; været er grått, jeg har på meg grå genser og bildene er grå (tja egentlig b&w)! Hahaa.. Uansett, jeg hadde siste PR seminar i dag, noe som egentlig var litt rart. Vi er alltid et fåtall som dukker opp, men vi har det hvertfall veldig hyggelig og læreren er helt fantastisk søt og flink. DET som kanskje beskriver overskriften mest er nok hjemturen fra skolen. Tuben var stengt, så jeg måtte ta 2 forskjellige busser før jeg kunne sette meg på tuben hjem. Grunnen til at deler av linjen var stengt var fordi det lå en person under tuben i Colindale. Jeg syns det var utrolig guffent og trist å høre, men uheldigvis er dette veldig «vanlig» her. Det merket jeg da beskjeden kom, og det virket ikke som om noen ble brydd. Det virket som det var helt vanlig for dem. Ja ja, for meg var det hvertfall trist å høre og jeg ble hvertfall brydd.

PS! Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg holder et sjokolade egg i hånda på bildet, så er det fordi gruppen min VANT PENSUM-QUIZ i timen 🙂 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

