Oppdatering

tipsNå har jeg endelig fått redigert og fornyet ‘London tips‘ siden øverst på bloggen, så nå er det mye mer oversiktlig og organisert. Håper det gir mye gode og nyttige tips, og jeg skal selvfølgelig fortsette å oppdatere når jeg kommer over ting jeg vil tipse dere om. Jeg holder på å skrive et innlegg om det å skaffe seg leilighet i London, siden jeg har fått en del spørsmål om det.

Ellers har det vært en rolig mandag for min del. Jeg har ryddet og vasket leiligheten, og endelig fått pakket ut av kofferten fra da jeg var hjemme i Norge (som er 2 uker siden). Haha! MEN bedre sent enn aldri 🙂 Nå er det hvertfall rent og ikke noe støv her, jeg er jo allergisk mot støv, så kroppen sier greit i fra når støvsugeren må frem! Vi har akkurat laget oss Spagetti Carbonara til middag og resten av kvelden skal benyttes foran pc skjermen med bachelor oppgave skriving. Rett og slett en herlig start på uken for min del.

Og det er forresten bare å rope ut skrive til meg om det er noe dere lurer på angående skole, leilighet, London eller hva som helst.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

