230314

IMG_1354 IMG_1374 IMG_1363Litt bilder fra i går da vi dro ned til Camden for å ta noe å drikke i solen. Det er virkelig det jeg kommer til å savne mest med London, nemlig CAMDEN! For dere som skal til London og ikke har vært der før – dra dit. Rett og slett.

Ellers er det ikke så veldig mye nytt som skjer her for tiden, det går for det meste i skolearbeid og enda mer skolearbeid. Tror faktisk ikke jeg har vært så mye på biblioteket som jeg har vært dette året, men det skulle vel bare mangle siden det er siste året? Bachelor oppgave skal skrives pluss en haug med andre essays. Heldigvis er jeg godt i gang med alt, så kanskje er jeg heldig og slipper ‘skippertaket’ de siste ukene. Elise og jeg snakket om det i Camden i går, at neste uke er den siste uken med seminarer og forelesninger, hvor sykt er ikke det? Heldigvis er det lagt opp til møter med lærere når vi trenger det helt fram til siste innlevering 5. mai, så de gir ikke slipp på oss helt enda og godt er det! Jeg er snart ferdig i London og det skriver jeg virkelig med blandede følelser. Det har gått alt for fort! Når kommer tidsmaskinen sa du?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til 230314

  1. Kristin sier:

    åh, må være rart at det snart er slutt! hva tenker du å gjøre når du har fått baceloren? Skal du hjem til norge ?

Legg igjen en kommentar

