Lørdag

Da var det helg allerede, og jeg har kommet meg på biblioteket. Jeg har aldri (tror jeg) vært her på skolen på en lørdag, men fy søren så deilig det er! Ikke en sjel på biblioteket og helt stille (kanskje fordi det er så deilig vær ute?) Forhåpentligvis får jeg gjort alt jeg skal gjøre i dag, så jeg slipper å sitte så lenge her i morgen også. Jeg har nemlig ny innlevering på mandag i fotojournalistikk og jeg har en del ord igjen for å si det sånn. Senere i kveld skal Elise og jeg tilbake til Imli Street, som jeg har skrevet om før, for å spise middag. Det gleder vi oss til!

bilde 2bilde-2 kopibilde-2

Forresten, husker dere jeg fortalte om at vi hadde hatt besøk av Helle fra Aftenposten for en stund siden? Vi trodde jo ikke at det skulle bli noe sak ut av det, men jammen fant vi oss ikke i en liten artikkel på nettet i dag tidlig. Litt morsomt da 🙂 Kan leses her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Da-vi-kom-hjem-til-deg-7503235.html#.UyRB8hZzMhl

Skjermbilde 2014-03-15 kl. 12.08.06

Ha en fin helg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

