Update

IMG_1227 copy IMG_1230 copy IMG_1234 IMG_1238 IMG_1243 På torsdag var Elise og jeg på Gavin DeGraw konsert, og fy søren det var så bra!! Jeg har ikke ord. Vi sang og jublet så mye at vi ikke hadde stemme igjen etterpå. OK – overdrivelse. MEN det var helt fantastisk! Vi fikk bare tak i «dårlige» billetter, trodde vi, men siden lokalet var så lite og vi satt så høyt oppe, så ble det slettes ikke så værst til slutt!

I dag, søndag, bestemte Elise, Margrete og jeg oss for å gjøre noe gøy! Så vi tok turen til Science Museum nok en gang (Elise og jeg har jo vært der en gang før), men denne gangen gikk vi litt mer grundig til verks, og det var mye mer morsomt å se på denne gangen. Vi fant etasjen med fly, som jeg har en stor forkjærlighet for, og der fikk vi til og med vært med på 4D (3D?) kino. Litt skuffende, men morsomt fordet. Etter det tok vi turen ned til Victoria Secret for å se på herlighetene, og da ble det med en bikinitopp hjem! NÅ er jeg klar for varmere vær.

IMG_1251 IMG_1267 IMG_1268 IMG_1269 IMG_1275 IMG_1278 IMG_1280 IMG_1282 IMG_1283 IMG_1285 IMG_1287

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Update

  1. Ida sier:

    Jeg er såå missunelig nå!

Legg igjen en kommentar

