Bean About Town

IMG_9696IMG_9699IMG_7357IMG_7358IMG_9703Untitled-1

Hvor søt er ikke denne lille kaffeboden? Den er rett nedenfor oss, og den er en STOR fristelse hver gang vi skal ta tuben til skolen om morgningen. Jeg skulle ønske vi kunne si at de kjente oss igjen og at de sa til oss hver morgen, «det vanlige»? For det gjør de nemlig med resten av køen som samler seg opp på vei til jobb. Kaffen der er utrolig god, og det hender at vi unner oss noe varmt og godt der en gang i blandt. Jeg syns det er så hyggelig at det fortsatt finnes sånne små lokale «bedrifter» istedetfor de vanlige og kjedelige Costa og Starbucks. Denne har så mye mer sjarm og gjør så mye for lokalmiljøet. Billigere er den også, så tommel opp!

Denne helgen hadde jeg egentlig ikke planer om å dra ut, men siden norske Mikhael Paskalev skal spille på KOKO her i Camden i kveld og en haug med norske skal, så kunne jeg jo ikke dy meg! Så da ble det en tur ut allikevel🙂 Så fra og med i morgen låser jeg meg inne resten av helgen for å skrive ferdig første utkast av bachelor oppgaven min.

Ha en fin helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

