London Tips: Jackson + Rye

På søndag bestemt jeg og Elise oss for å spise en bedre middag ute, siden vi holdt oss hjemme på lørdag kveld. Vi endte opp med å bestille Carpaccio til forrett, «Buttermilk Fried Chicken Sandwich», og verdens beste dessert: «Melting Chocolate Sundae» med varm karamell saus over. Den MÅ dere prøve hvis dere ender opp med å dra på denne restauranten. Vi endte opp med å betale rundt 20 pund hver, hvor vi hadde en forrett og hovedrett hver, også delte vi desserten.
Nærmeste tubestasjon: Leicester Square eller Piccadilly Circus.
Adresse: 56 Wardour Street, W1D 4JG (Soho).
Pris: Rundt 15-20 pund, litt dyrere hvis man skal ha vin til maten.

IMG_7863IMG_7860IMG_7864IMG_7872IMG_7876IMG_7880Ahh bare se på den herligheten! Under det stive laget med sjokolade var det krem, vaniljeis, sjokolade saus og jeg tror jeg kunne smake litt sjokolade mousse nederst! Nam nam…IMG_7882IMG_7884

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til London Tips: Jackson + Rye

  1. Ida sier:

    Det var mitt absolut favoritt spise sted når jeg bodde i London. elsker maten der! Hvis du har sjangsen, smak på krabberetten. Jeg liker egentlig ikke krabbe noe som helst, men holy. Den er god!

  2. line sier:

    Hei

    Jeg flytter til London og skal gå på Roehampton til høsten. Kan du skrive et innlegg om hvordan det er og folkene og alt? Jeg følger bloggen din så gleder meg veldig

Legg igjen en kommentar

