Skavlan

IMG_7149IMG_7153IMG_7157IMG_7158IMG_7160I kveld var vi på innspilling av Skavlan her i London. Egentlig har jeg litt dårlige minner av sånne typer innspillinger, men i dag skulle selveste Gordon Ramsay være gjest, og det kunne jeg ikke gå glipp av! Det er virkelig en mann jeg digger. Vi satt på første rad, så da han kom inn i studioet og bare gikk en halv meter foran meg, må jeg innrømme at jeg ble ganske starstruck… Haha! Og da Skavlan skulle fortelle litt om showet før det startet fikk vi vite at Morten Harket skulle komme også og spille den nye låten sin. Personlig er jeg ikke så veldig fan av han, men morsomt er det jo allikevel å se han «live». Var en del andre gjester også, men de husker jeg selvfølgelig ikke navnet på.. Var så opptatt av å se på mannen min, Ramsay❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Skavlan

  1. Marte Tvenge sier:

    Heihei! Hvor melder du deg på som publikum/skaffer billetter? Bor selv i London og vil gjerne dra på Skavlan innspilling.

    • Hei🙂 Liker du «Nordmenn i London» gruppen på facebook? Der legger de ut sånne ting, det var i hvertfall der jeg fant ut om denne innspillingen. Da sendte vi bare en mail til hun damen som postet, og sa hvor mange vi var, så var det bare å stille opp! De skal ha en innspilling til i morgen med Bill Gates (!!), men vet ikke om det er flere ledige billetter da… Men sjekk ut den gruppen på facebook🙂

  2. Marte Tvenge sier:

    Tusen takk!!🙂 Da skal jeg følge med fremover😀

Legg igjen en kommentar

