Rolig helg

Torsdag kveld gikk jeg igjennom økonomien min, og til min store forskrekkelse har jeg MYE mindre å rutte med dette semesteret enn det jeg har hatt tidligere. Og dette semesteret er jo i tillegg lenger enn det vi hadde før jul, så her må pengene fordeles godt. Derfor bestemte jeg og Elise oss for å ikke dra ut denne helgen, og tok det heller litt rolig. Vi dro på kino i går kveld og så 12 Years a Slave, og FOR en film!! Dette var en sånn film hvor alle i salen satt igjen et par minutter etter at filmen var ferdig og bare glodde på skjermen, uten at noen sa noen ting. Virkelig en film dere må se! I kveld var vi i Chinatown og spiste middag med Ane som jeg ikke har sett på lenge, så det var veldig hyggelig. Nå er vi klare for en ny uke, og endelig starter skolen på ordentlig igjen!IMG_0949IMG_0952IMG_0955IMG_0961IMG_0986

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Rolig helg

  1. krist.in sier:

    så koselig! Merker jeg savner london !

Legg igjen en kommentar

