happy

Bilde tatt 16.01.14 kl. 18.20Ah for en torsdag! Da jeg våknet i dag tidlig var jeg så trøtt så jeg klarte så vidt å komme meg opp av sengen, for jeg satt nesten hele natten og skrev på oppgaven som skulle leveres i dag i fotojournalistikk. Det er første oppgaven vi leverer i dette faget, så er fryktelig spent på hva som forventes siden vi ikke har levert inn noe før. Men jeg kom meg til slutt opp og fikk satt meg ned for å begynne på de siste hundre ordene, jeg stirret og stirret på skjermen og kom ikke lenger… Plutselig fikk jeg melding av Elise om at karakteren på den ene oppgaven vi leverte i et annet fag (Writing the City) før jul hadde kommet ut. Dette er det faget jeg liker best, siden det lar oss være kreative og det er noe jeg virkelig elsker! Så nervøst åpnet jeg dokumentet, og jeg hadde søren meg fått en B!! GJETT om jeg ble glad og da kom jammen meg motivasjonen tilbake for å fullføre oppgaven som skulle leveres i dag også. NÅ er den også levert, så nå kan helgen bare komme, og den går jeg i møte med et stor smil om munnen.

Ellers i dag har vi fått varene vi bestilte fra Tesco. Vi pleier noen ganger og ta en stor bestilling derfra med basis varer, så vi slipper å bære så fryktelig mye og tungt hjem, og butikkene i nærhetene av oss har ikke så mye utvalg. Så nå har vi mat for en god stund framover. Haha!IMG_7690IMG_7691

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

