God dag

I dag tidlig våknet jeg opp til dette innleggetThe Londoner sin blogg (anbefaler å følge med for hun skriver så fantastisk bra), og fant med en gang ut at dette skulle jeg prøve til frokost. Så da var det bare å hoppe i dusjen, kle på seg og komme seg bortover til butikken. IMG_0904IMG_0908IMG_0911IMG_0912IMG_0918IMG_0919 copyIMG_0924Ah den frokosten ble så vellykket! Eggerøre, parmaskinke og revet parmesan. Nam! Selv om jeg får vondt i magen av å spise så mye egg måtte jeg bare glemme det i dag, for i dag var det verdt det🙂 Planen videre i dag var egentlig å dra opp på biblioteket på skolen for å skrive ferdig, men siden Elise allerede har dratt dit er det egentlig bedre for meg å bare bli i leiligheten og skrive ferdig her. Her er det jo helt stille og her får jeg skrive i fred og ro. Kanskje jeg må en tur opp for å hente noen bøker etterhvert, men det får vi se på! Ha en fin dag, dere!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til God dag

  1. Thea sier:

    hahaha elsket her bor vi pilen din!!!

Legg igjen en kommentar

