Back in London

IMG_0834Norge vs EnglandIMG_0843IMG_0838IMG_0829IMG_0857Da var det mandag og vi har endelig kommet oss tilbake London. Da jeg logget inn her i sted, fikk jeg helt sjokk da det gikk opp for meg at jeg ikke har oppdatert dere på over en måned! Woops. Men juleferien gikk så fort, og det skjedde så mye hyggelig hjemme, så bloggen ble (som vanlig når jeg er hjemme) nedprioritert. Men nå er jeg tilbake i London og skal prøve å bli litt flinkere igjen. Nå går jeg inn i siste semester på Middlesex og vi har mer skolearbeid enn noen gang før, med første innlevering om 3 dager! Hjelpes.. Merker jeg har tatt meg litt for lang ferie enn det jeg burde, men pytt pytt det går nok bra denne gangen også. Senere i kveld skal vi på vår faste sushi restaurant, Yo! Sushi, så det burde være nok motivasjon til å få skrevet en del ord i dag.

Forresten, jeg har litt lite inspirasjon til hva jeg burde blogge om, så hadde vært fint om dere kom med noen forslag? Det skal jo selvfølgelig handle om London og livet som student her, men føler jeg skriver om det samme hele tiden.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Back in London

  1. Hanne sier:

    Hei 🙂 Vil bare si at jeg liker bloggen din veldig godt. Jeg skal reise til london på språkkurs i sommer og gleder meg veldig. Kanskje du kunne skrevet om ulike parker som er i området? Ulike steder som man bør se som man ikke rekker på en langhelg?Alltid morro med ny info om ulike spisesteder:)

Legg igjen en kommentar

