Besøksdag nr. hundre

Untitled-5God morgen! I skrivende øyeblikk gjør jeg meg klar til å dra på skolen for å jobbe litt med research til bacheloroppgaven min. Møtet med veilederen min i går gikk kjempe fint, og hun skriver faktisk en oppgave selv nå om nesten det samme temaet, så hun hadde masse ideer å komme med. Jeg må innrømme at jeg ble litt mer forvirret siden jeg også har en haug med ideer! Og nå har jeg så mange ideer og tanker i hodet at jeg snart sprekker. Men får man alt ned på papiret ordner det seg nok til slutt. Er jo tross alt en del tusen ord som skal skrives, så bedre å ha for mange ideer enn for få.

MEN dagen i dag skal ikke bare benyttes på skolen og biblioteket, for i ettermiddag kommer endelig Marte på besøk! Så da skal vi ta en tur til Winter Wonderland i Hyde Park for å ta noen rides og kose oss med mulled wine og noen kalde øl. Vi var jo der forrige lørdag hvor det var helt KAOTISK, så forhåpentligvis er det ikke like mange der på en onsdagskveld.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

