Snart juleferie

Da var helgen over, mor og far har dratt, og jeg sitter igjen med flere fine opplevelser fra London. Er alltid så hyggelig å ha besøk, og da spesielt av foreldre. Nå er det jo bare en uke til jeg skal hjem, så heldigvis ikke så lenge til jeg ser de igjen. Søndagen gikk vi bare rundt og kikket i diverse butikker, både i Oxford Street, Kensington og Harrods. Harrods er jo så fantastisk fint nå ved juletider med alle lysene de har dekorert med, så dette måtte vi jo få med oss. Kvelden ble avsluttet på Nobu med fantastisk mat. Tenker å lage et ordentlig london tips innlegg om denne restauranten etter hvert, for det har hvertfall blitt vår favoritt her i London.IMG_7240Untitled-2I morgen er det skole tidlig, og så noen timer på biblioteket før jeg skal møte veilederen min for å snakke om bachelor oppgaven. Har ikke fått møtt henne før for å snakke om oppgaven, så det kan jo bli interesant! Håper hun kommer med litt konstruktiv kritikk og ikke bare slakter det jeg allerede har startet på…

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

