Lørdag

IMG_7186I går var en bra dag! Mamma og pappa kom i går og skal være her til mandag, lykke! Vi startet dagen med å få unna litt shopping i Kensington, og da fikk disse fantastiske skoene bli med meg hjem:IMG_7231Vi spiste blåskjell og hamburger til lunsj på en superkoselig restaurant, «The Botanist».IMG_7188IMG_7193Som vanlig når man er på besøk i London går tiden alt for fort, så vi rakk omtrent ikke gjøre noe annet før middag som var på Hakkasan. Jeg har ventet på å prøve ut denne restauranten alt for lenge nå, så nå var det på tide. Jeg har hørt så mye bra om denne restauranten, og jeg kan faktisk si at den levde opp til forventningene. IMG_7195IMG_7198IMG_7201IMG_7207Favoritten vår, som jeg ikke husker hva heter, men var andebryst med trøffel. Nam nam!IMG_7209IMG_7213Kvelden ble avsluttet på Aqua Bar på The Shard, og fy søren for en utsikt! Baren ligger i 32. etasje, så her kunne man virkelig få se London på sitt beste.IMG_7214IMG_7215IMG_7225Nå får jeg hive meg rundt å få i meg litt frokost, for mamma og pappa står snart på døren klar for å se på leiligheten. Og så bærer det ut på nye eventyr i London. Ha en fin søndag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

