two

IMG_9646 copyDa var vi kun to igjen her da. Vi har jo hatt besøk av Thea og Hannah siden torsdag så det har vært ganske så fullt i den lille leiligheten vår, MEN så koselig vi har hatt det! Jeg skal legge ut masse bilder etterhvert, siden Thea har vært så flink å ta bilder.. Hehe! Rart å bare være to igjen, men også litt deilig siden vi har en del skole å gjøre også før vi drar hjem på juleferie. De neste dagene har jeg planer om å bare slappe av og ta igjen på litt lesing, skolearbeid og tv-serier, før mamma og pappa kommer på lørdag! DET gleder jeg meg til. Etter det blir det heller ikke så fryktlig rolig da Marte kommer på onsdag og blir ut helgen. OG så er det jammen meg juleferie. Noe som betyr at vi nesten er halvveis i det siste året – hjelp!

Jeg klarer ikke beskrive med ord engang hvor fort månedene i London går. Føles virkelig ut som om det bare er noen uker siden vi ramlet svette inn i flat A med fire altfor tunge kofferter, nøkler og passet i hånda. Og nå har det jammen meg gått nesten 12 uker! Tenk det.. Snart sitter jeg vel og skriver siste innlegg fra London. Nei huff nok om det, vi tar vel ikke sorgene på forskudd gjør vi vel? Mens jeg nå sitter her og skriver om siste skoleåret kommer jeg på at jeg skal jo skrive en beskrivelse av fagene jeg har i år, som jeg har gjort de andre 2 årene. Så da setter jeg igang med en gang, så kommer det i løpet av de neste dagene forhåpentligvis! 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

