God morgen!

IMG_6627Ah dette er en god morgen, i dag (om 30 min) får vi besøk av Thea!! OG senere i kveld kommer lillesøsteren hennes Hannah også, så denne helgen blir morsom. En helg vi har ventet lenge på. Vi skal på Winter Wonderland (endelig), drikke øl på den lokale puben, prøve oss i tidenes mest kaotiske gate før jul (Oxford Street), vi skal spise sushi på YO! og rett og slett bare kose oss! For tiden er det ikke så veldig mye nytt å fortelle om her i London, vi var en tur ute på Libertine i går kveld, som vi har hørt så mye bra om, men nei dit skal jeg ikke tilbake. Jeg er ikke så veldig fan av å måtte dra ut med promotør i første omgang, hvilket er tilfelle der. Det er jo veldig greit at man får gratis drikke, men makan til et «objekt» har jeg aldri før følt meg. Så vi var vel hjemme i leiligheten rundt 1. Veldig deilig i dag tidlig da! Ellers har jeg fått levert inn 2 drafts allerede, så endelig kommet litt i gang med alle innleveringene jeg har foran meg… Heldigvis de fleste etter jul! Nå står teen min på benken og venter på meg, og klær må vaskes før Thea kommer. Håper dere får en like fin torsdag og helg som meg! 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til God morgen!

  1. idarberge sier:

    Hei! Lurte litt på hva du mente med at du følte deg som ett objekt?

Legg igjen en kommentar

