08112013

Da var det fredag igjen. Hvor blir det av ukene? Syns det går alt for fort… De 2 siste dagene har jeg ligget rett ut med ørebetennelse, igjen. Jeg har hatt det hver måned omtrent siden mai, så er rimelig lei nå!! Gikk glipp av noen timer på skolen både i går og i dag, så det er litt kjedelig med tanke på at vi har reading week neste uke og det hadde vært greit å få med seg de siste timene da. Men men, ikke noe å gjøre med det nå. Jeg reiser hjem på onsdag en tur, og gleder meg sååå mye! Trenger noen dager hjemme i Oslo nå merker jeg. Og så skal en vennine feire bursdag den helgen jeg er hjemme, så det passet jo perfekt. Siden jeg ikke har gjort så fryktelig mye de siste dagene slenger jeg med noen bilder fra mandag, da jeg og Elise var på Science Museum for å se på en fotoutstilling. Only in England: Photographs by Tony Ray-Jones and Martin Parr. Der var det jo selvfølgelig ikke lov til å ta bilder, men fikk tatt litt bilder rundt på museumet fordet.IMG_6393IMG_6396 copyIMG_6398 copyIMG_6400 copyIMG_6401 copyVerdens største bildekk.IMG_6410 copyIMG_6403IMG_6404

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

