Snapshots

insta11. Jordkloden på Science Museum i London. 2. Selfie. 3. En MH plakat jeg hjalp Line med. 4. Kaffe fra Costa. 5. Badekaret på Halloween-festen vi var på. 6. Middlesex University. 7. Navnekjedet mitt jeg kjøpte i Camden. 8. Gavekortet jeg fikk i bursdagsgave.insta29. Det nye navnet jeg har fått her, tydligvis. 10. Selfie foran Stonehenge. 11. Neglelakkene jeg fikk av Marte i bursdagsgave. 12. Bursdagsfrokosten min. 13. Jelly Beans mann på Selfridges. 14. Bursdagslunsj for Elise. 15. Nye ringene mine. 16. Det nye MBMJ dekselet mitt, som nå er stjålet…

Følg meg gjerne på instagram: martineemilie🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

