Brick Lane

IMG_7028IMG_7035IMG_7039IMG_7049IMG_7055IMG_7066IMG_7073IMG_7074IMG_7075IMG_7081IMG_7083IMG_7086IMG_7090IMG_7091IMG_7094IMG_7102IMG_7104IMG_7106IMG_7112IMG_7114IMG_7119I dag tok vi turen til Brick Lane, som jeg personlig syns er et av de beste markedområdene i London. Det kryr av Vintage butikker der, og prisene er ikke så alt for ille heller. Jeg kjøpte en deilig genser med 100% ull til rundt 200kr. Vi har jo vært der en del tidligere, hvor vi blandt annet alltid går innom butikken Rokit som ligger i hovedgaten. Men i år hadde vi fått tips om en mye større butikk, Blitz, som ligger i en sidegate, og den var mye bedre og mye større! Så den anbefaler jeg å gå innom hvis dere skal til Brick Lane. Og «Vintage Clothing Market» som også har mye fint! Mange av markedene og bodene er bare åpne i helgene, så selv om det er stappfullt med mennesker så vil jeg anbefale å dra dit på en søndag. Nærmeste tubestasjon er Liverpool Street Station og derfra tar det ca 5-10 min å gå. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Brick Lane

  1. mari sier:

    vet du om butikkene i/på Brick Lane har åpent i romjula/rundt nyttår?🙂

Legg igjen en kommentar

