TGIF

Untitled-7Untitled-6I dag er det skikkelig grått her i London, småregner og det begynner å bli skikkelig surt.. Ja, jeg vet jeg ikke skal klage – er vel en del kaldere i Norge nå? Uansett, jeg og Elise hadde Photojournalism seminar sammen i dag tidlig, en time som ble helt kaos. Læreren klarte ikke logge seg på pcen hun skulle bruke for å få frem Power-Pointen, så etter en halvtimes tid ble vi flyttet til et annet rom som var alt for stort til oss 10-15 stk som hadde møtt opp… Men de 2 timene vi hadde gikk fort, og nå kan vi endelig si det er helg! Deilig følelse. Vi skal på vors til Pernille og Julie i kveld og resten av helgen er ikke planlagt, noe som er veldig deilig. Vi har snakket litt om å dra til Brick Lane på søndag, så da skal jeg prøve å få tatt litt ordentlig bilder igjen. Tror ikke jeg har tipset om det her på bloggen før, så det er noe å glede seg til! God helg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

