Happy Halloween

Da var det halloween igjen da dere, en merkelig tradisjon jeg ikke helt har klart å få noe tilknytning til. Før jeg flyttet til London var 31. oktober egentlig en helt vanlig dag for meg, og jeg kunne ikke brydd meg noe mindre. MEN her i London går det virkelig over stokk og stein. Pynting i butikker og rundt omkring startet for flere uker siden og på skolen har folk snakket om dette som om det var julaften. De to siste årene i Flat 3 har jeg jo bodd med blandt annet Thea som elsker å pynte og lage mye ut av det, og leiligheten så jo ut som halloween i seg selv… (hehe flink var du Thea). Men i år slapp jeg heldigvis unna det, da hverken jeg eller Elise orker å bry oss noe særlig. Men halloween fest slapp jeg ikke unna, vi feiret faktisk halloween forrige helg hos noen norske jenter i Shoreditch, hvor de hadde pyntet hele leiligheten og jeg må innrømme at det faktisk var ganske kult og veldig gjennomført. Untitled-2IMG_6359IMG_6360Untitled-12IMG_6364IMG_6374575738_10153396193320788_727140997_n

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

