Bursdagshelg

De siste dagene har gått i ett! Eller i hvert fall siden torsdag, da jeg fikk besøk av to gode venner fra Norge, Eivind og Herman. De kom jo hit i først omgang for å feire 22 års dagen min med meg som var på lørdag! I år hadde jeg (nesten) ingenting planlagt, noe som er veldig lite typisk meg, da jeg alltid har noe planlagt på min stoooore dag. Men i år tok jeg livet litt mer med ro. Men vi endte opp med å spise middag på Gilgamesh (en av mine favoritt restauranter) i Camden, hvor vi senere hadde vors i leiligheten vår og til slutt en tur ut på KOKO. IMG_6950IMG_6948Det ble en fantasisk dag/kveld, med masse gode minner! I løpet av dagene, hvor vi hadde drukket noen glass vin, ble vi enige om å leie bil og dra på roadtrip for å se Stonehenge. Jeg personlig tar alle sånne avtaler med en klype salt, men jammen dro vi ikke ned til togstasjonen i går (mandag) og leide en bil og bega oss ut på kaoset her i London. Men med en meget erfaren sjåfør (Herman), og med GOD hjelp av en GPS, så kom vi faktisk frem etter 2 timer. Veien til Stonehenge var ikke så utrolig interesant, var ikke så mye å se på (noe jeg hadde håper på), men de mystiske steinene levde opp til forhåpningene i hvert fall.IMG_6961IMG_6965IMG_6978IMG_6988Når det kommer til skolen hadde jeg min første skoledag i dag, jeg dro hjemmefra 08.00 for å rekke timen som startet 09.00, men da jeg kom dit og møtte de andre fra klassen fikk vi jo selvfølgelig vite at timen var kanselert. Og med tanke på at min neste time ikke var før om 6,5 timer, så var jeg rimelig misfornøyd. Så nå sitter jeg hjemme, blogger og venter på å dra tilbake. God start, Middlesex!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

