sommerferie

1017338_10152929214210596_711360146_nHei dere! Som dere sikkert har skjønt har jeg tatt en pause fra bloggen i sommer. Dette var jo i første omgang ment som en blogg om studentlivet i London, og jeg har rett og slett ikke hatt noe inspirasjon til å blogge siden jeg kom hjem. Men jeg har jo fortsatt ett år igjen (heldigvis), så dere skal få full oppdatering når jeg drar tilbake etter ferien! Jeg ser noen av dere har kommet med en del spørsmål, så skal prøve å få samlet disse til et eget innlegg etterhvert. Det er bare å fortsette å spørre hvis det er noe dere lurer på. Det er kanskje et par av dere som flytter over til England til høsten? Ellers blir ikke sommerferien min så fryktelig spennende i år, da planen er å jobbe mest mulig for å spare opp litt penger til siste året. Det kommer til å bli et veldig anderledes år enn det de siste 2 har vært, siden de jeg bodde med har flyttet hjem igjen, men det skal bli spennende og jeg har allerede begynt å glede meg enormt til å dra tilbake 🙂 Så hold ut så lenge, så hører dere mer fra meg når den tid kommer 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

