wishes

topshop1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER

Før jeg drar hjem igjen til Norge skal jeg prøve å få med meg noen godbiter hjem. Er jo absolutt ikke like spennede å shoppe hjemme som det er her. Topshop er som regel en av favorittene, og jeg har plukket ut noe på nett jeg skal prøve å se etter hvis jeg tar turen innom! Er så mye mer spennende å kjøpe vår/sommerklær enn vinterklær. Hadde bare lommeboken vært litt tykkere akkurat nå…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til wishes

  1. reiselykken sier:

    Har du noen tips til en fremtidig englandstudent angående mobilabonnement (gjerne unlimited data og billig sms+ringing) og hvilken bank som er greiest å sette opp bankkonto hos?

Legg igjen en kommentar

