London love

Da var jeg tilbake i London, og vi har klart å gjøre mye på kort tid! Skal jo bare være her til 15. mai, så mye skal rekkes innen den tid. Dagene før helgen var stressende, jeg hadde 3 innleveringer på torsdag og 1 på fredag, som jeg rakk å bli ferdig i siste liten! Jeg og Elise fikk endelig levert inn magazinet vi har holdt på med siden jul, og fikk et utrolig bra resultat syns vi selv. Så gleder meg virkelig til å få se hva læreren syntes. Helgen tok jeg en pause og vi fikk festet fra oss på Egg til langt på natt! Nå gjenstår 2 essay til som skal leveres på onsdag, så er det jammen meg SOMMERFERIE for denne jenta! Hvor fort har ikke dette året gått? Tenkt at jeg bare har 1 år igjen her i London… For å få mest ut av tiden her før vi drar var jeg, Elise og Ane på skikkelig rundtur i London i dag. Vi startet på Vapiano før vi tok turen til Southwark Cathedral, som var utrolig vakker både innvendig og utvendig. Vi fikk tent lys for de vi er glade i før vi gikk langs elven og endte opp på The Clink Prison Museum. Hele dagen var utrolig spontan, vi bare gikk rundt og endte opp på steder vi ikke har vært før. Jeg virkelig elsker London.Untitled-1Untitled-2IMG_4911IMG_4872Untitled-3IMG_4910 copy

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

