Spania – dag 1

IMG_4764IMG_4766IMG_4777IMG_4791IMG_4728IMG_4716IMG_4751IMG_4687Onsdag morgen landet jeg og bror i Alicante, etter en altfor lang flyreise. Jeg hadde vært på Justin Bieber konsert kvelden før, så det og skulle ta 07.00 flyet fra Gardermoen var ikke det mest ønskelige. Heldigvis var det og skulle sette seg på flyet til Alicante og ikke London verdt det hele. Vi ble hentet av tanten min (som bor der nede) på flyplassen og kjørte rett hjem til bassenget og de andre. Kroppen har aldri vært så blek, så jeg var redd jeg skulle blende resten av folket, men tror de hadde sterke nok solbriller (fikk ingen klager). På kvelden dro «barna» ut for å spise, røde alle mann.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

