Back from Spain

IMG_4879Titter egentlig bare innom her for å si at jeg lever. Men helt siden onsdag morgen har jeg tilbragt late dager i Spania. Mamma feiret 50 år på lørdag, og holdt festen sin der. Det var noen helt fantastiske dager, og jeg har så mange bilder jeg vil vise dere! Så de kommer til å komme litt sånn etterhvert. Men nå er jeg på norsk jord igjen og har første innlevering på fredag (!!!) så denne uken blir det ikke mye sosialt liv for min del…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

