My day

Untitled-12bilde kopi 2 copyDet å begynne med essayskriving en fredag morgen er lettere sagt en gjort, alt som popper opp i hodet mitt er ‘hva skal jeg ha på meg i kveld?’ og forstyrrelsene er det ikke få av heller. Hvorfor har man iPhone? I kveld er det release party for Envy sin nye singel Am I wrong på Jaeger og jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg, hvilke sko jeg skal bruke, og hvordan jeg skal ha håret. Ja, de typiske hverdagsproblemene til jenter.  Men før den tid MÅ jeg få skrevet en del på en Content Analysis som skal leveres uken jeg kommer hjem fra Spania, som er neste uke. Og det sier jo seg selv at neste uke blir det lite prioritering. Men nå har jeg fått blogget, sjekket facebook sånn 100 ganger, fått sjekket twitter og instagram. Så nå har jeg ikke lenger noen unnskyldning… Ha en fin helg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

