my weekend

Denne helgen var det surpriseparty som stod på planen. En venn av meg har kjøpt seg leilighet og holder på å pusse opp den, men i går hadde han bursdag og hadde fått satt inn en sofa og noen stoler, så da benyttet vi anledningen til å samle en gjeng og overraske han når han kom hjem fra middag! Han hadde ingen peiling på hva som ventet han da han kom hjem, og det var en svært fornøyd gutt som kom 😀 Elsker å overraske folk!IMG_4537IMG_4543IMG_4546IMG_4552IMG_4553IMG_4558IMG_4572IMG_4608bildeI morgen kommer Elise til meg, så jeg endelig får kommet ordentlig i gang med oppgavene som skal leveres etterhvert. Er så mye lettere når man er to! Jeg og Elise lager jo et magazine sammen dette semesteret, så det må vi snart ble ferdig med. Og så tenkte vi å lage denne fantastiske salaten (som jeg har hentet herfra). Enkelt og raskt, som passer perfekt når man er midt oppi essayskriving 🙂 Håper dere har hatt en like fin helg som meg!IMG_17852

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

