The sun is up

IMG_4468 copyIMG_4469IMG_4467 copyIMG_4471IMG_4473IMG_4474 copySå nydelig vær det er i Oslo for tiden! Det virkelig gjør noe med humøret, og jeg begynner endelig å se en ende på denne vinteren. For nå er jeg passe lei! Gårsdagen, siste dagen i påskeferien, ble brukt til en hyggelig tur på Aker brygge, sammen med resten av Oslo som også ville nyte solen på brygga. Nå er humøret på topp, solen er på topp og det eneste som mangler nå er brunfargen… Jeg reiser til Spania om litt over 2 uker, og jeg kan virkelig ikke lyse opp som jeg gjør nå. Så nå bærer det ut i solen! Ha en fin tirsdag🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

