Påsken

Da var påskeferien godt i gang, og jeg har vel egentlig tatt meg en litt «ufortjent» ferie så langt. Men jeg har hatt så mye annet på planen, så essay skrivingen har jeg egentlig fortrengt litt. Men det er vel lov når du først er hjemme og har ferie? Jeg har de siste dagene bestemt meg for å pusse opp rommet og rydde litt i klærne jeg har, så tiden har gått med til det her:IMG_4397IMG_4415IMG_4423IMG_4393Og nå skal jeg male rommet og få det til å bli litt mer hyggelig enn det det en gang var, så vi får håpe at jeg klarer å få det til! Og minn meg på og aldri bruke mer tid på IKEA enn nødvendig, det er jo fullstendig kaos der… Men vi har hatt mye hyggelig stunder også så langt, i dag hadde vi en utrolig god middag med familien, etterfulgt av gode venner og mye god vin!IMG_4425IMG_4429Nå er ferien min ferdig, i hvert fall den ferien jeg lar meg selv få, for nå skal essay skriving stå på planen, så får vi se hva resten av påsken bringer. Jeg må virkelig si at jeg kunne ønske jeg var på fjellet, for makan til bilder jeg får tilsendt på facebook!! Rimelig misunnelig 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

