Spørsmål om London?

Jeg har fått litt spørsmål i det siste om hvordan det er å leve og bo som student i London. Noe som er veldig hyggelig🙂 MEN før jeg begynner å skrive noe nytt innlegg har jeg linket til de forrige innleggene jeg har skrevet, så kan dere jo se om dere kanskje får svar på det der. Hvis ikke er det bare å spørre meg om det dere lurer på🙂 Les om det HER, HER, HER, HER og HER. Jeg holder på å få lagt inn dette i «london tips» øverst på menyen, så det blir litt lettere for dere å finne frem! IMG_3371

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

