London tips: Vapiano

IMG_2602Er du i London og vil ha en enkel, rask (om du ikke kommer midt i lunsjtiden) og billig italiensk lunsj/middag vil jeg absolutt anbefale Vapiano.  Konseptet der er veldig enkelt og litt annerledes. Når du kommer inn i restauranten får du et slags ”kredittkort”, dette bruker du for å bestille mat hvor de skanner inn hva du bestiller. Og når du skal betale leverer du bare kortet i kassen og så ser de hva du har bestilt.IMG_2603IMG_2605Det er ingen som kommer og serverer, men heller et litt mer «kafeteria» opplegg. Det er delt opp i Pizza, Pasta og Salat. Så du går bare til det kjøkkenet du vil og bestiller. NB! Det er alltid lengst kø på pasta, og det skjønner jeg godt. For pastaen der er utrolig god! Jeg har spist Ravioli Con Carne og Filetto Di Manzo E Rucola, og begge er å anbefale. Menyen deres kan du finne her.IMG_2600IMG_2598Den Vapianoen vi har vært på ligger i 19-21 Great Portland Street (en sidegate rett bak Topshop ved Oxford Circus). Nå har jeg sett at Vapiano har åpnet i Oslo også (Rådhusgata), så dit skal jeg definitivt dra i løpet av tiden jeg er hjemme i sommer.IMG_2607

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

