110313

Untitled-1Da var det mandag igjen dere, og en ny uke her i London. Det begynner virkelig å nærme seg slutten på dette skoleåret. Vi har ca 2-3 uker igjen med timer på skolen før det er påskeferie og en haug med innleveringer. Jeg kommer til å være hjemme nesten hele april for å tjene litt penger og for å skrive ferdig, heldigvis er ikke innleveringene før i slutten av april og i mai måneden. Det begynner å bli mye som skal gjøres før jeg kan dra hjem…

Jeg er en person som ikke klarer å skrive to do lister, noe jeg egentlig kunne ønske, er jo så mye lettere! Og for ikke å snakke om hvor deilig det er når du kan krysse av ting du har blitt ferdig med. Men allikevel har jeg en del ting jeg må få gjort denne uken; fremføring (om bacheloroppgaven min), gjøre en del research til essayene mine, låne bøker på biblioteket og sist men absolutt ikke minst – BRIGHTON på fredag! Så håper denne uken går veldig fort 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

