pizza & cola

IMG_6840IMG_6845IMG_6848IMG_6862I går kveld dro vi som sagt på Shaka Zulu i Camden, for å spise zebra igjen. Jeg satt igjen med minner fra sist gang at Zebra fileeten vi fikk forrige gang var det møreste jeg hadde spist, men denne gangen ble jeg ekstremt skuffet, da kjøttet ikke var slik det skulle være i det hele tatt. Det var faktisk skikkelig seigt, noe det absolutt ikke var sist gang. Så jeg (sta som jeg er) klagde på dette, og jammen fikk vi ikke 50 pund rabatt på regningen. Jackpot! Etter maten ble det mer vin, skravling og dansing. Men for å si det sånn, vi får betale for det i dag, det er en sliten gjeng som ligger spredt utover sofaer og senger med pizza og cola i leiligheten nå… Og det er vel egentlig planen resten av dagen også, før det er i gang med en ny skoleuke i morgen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

