Hopefully back on track

404487_4702961844919_1334692226_nDa skal jeg prøve å komme meg tilbake hit. Det ble jo ikke noe blogging da jeg var hjemme forrige uke, og det forble dessverre slik da jeg kom tilbake hit. Men nå skal jeg prøve å skjerpe meg litt.

Denne uken startet helt fantastisk med strålende fint vær og gradestokken viste ekstremt mange varme. Og hva mer kan man be om på en fridag? Jeg, Thea og Elise tok turen til Chelsea og til Chelsea Farmers Market, som egentlig ikke helt var slik jeg hadde forventet, men vi fant en utrolig hyggelig ute-restaurant hvor vi spiste lunsj og nøt solen.IMG_4504IMG_6688IMG_4510IMG_6716IMG_6727IMG_6737Resten av uken har gått med til skole og smålig forberedelser til en liten presentation jeg skal ha neste uke (hjelp!). I morgen derimot blir det fart på sakene, da skal vi tilbake til Shaka Zulu som jeg har skrevet om HER og feire Ane og Thea med en god middag og en tur ut på byen! God helg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

